Liikkuvuuden kehittäminen (nilkan, lonkan, olkapään)

Tässä sivulla muutama video yleisimmistä liikkuvuuden ongelmakohdista.

Kun ihmisten nilkan, lonkan ja olkapään liikkuvuus on kehittynyt, heidän treenituloksensa ovat parantuneet selkeästi, koska liikkuvuus vaikuttaa lihasten voimantuottoon.

Tsekkaa videoilta, millä keinoilla saada nilkan, lonkan ja olkapään liikkuvuuden kehittymään. 😉

 


1) Näin kehität nilkan liikkuvuutta pohkeen oikeaoppisella hieronnalla

2) Tämä etureiden hierontatekniikka mahdollistaa lonkan paremman liikkuvuuden

3) Tiesitkö, että lonkan liikkuvuus voi olla kiinni leveän peitinkalvon jäykkyydestä? Tässä todella toimiva tekniikka leveän peitinkalvon hierontaan.

4) Lonkankoukistajan jäykkyys vaikuttaa merkittävästi lonkan liikkuvuuteen. Katso tästä, miten pääset hieromaan syvällä olevaa lonkankoukistajan lihasta.

5) Oletko koskaan testannut tällaista tekniikkaa takareiden hierontaan? Testaa, koska tämä toimii todella hyvin ja vaikuttaa isosti lonkan liikkuvuuteen.

6) Olkapään ulkokiertäjän jäykkyys vaikuttaa olkapään liikkuvuuteen. Tästä näet tekniikan, miten saa ulkokiertäjän avattua.

7) Takaolkapää on melkein kaikilla kipeä. Tällä tekniikalla saat takaolkapään kireyden pois todella hyvin. Tämä tuntuu todella hyvältä! 😀

 

Kehität liikkuvuuttasi parhaiten oikeilla välineillä!

Saat -15%:n alennuksen kuponkikoodilla ”ekaostos”.

Klikkaa kauppaan tästä ja hanki itsellesi parempi liikkuvuus.