facebook_pixel

Mobilisointikurssimme toinen osa on nyt julkaistu. Viime viikolla käsittelimme pohkeen ja nilkan seudun liikkuvuutta. Mikäli et ole sitä vielä nähnyt, voit katsoa sen täältä: Mobilisointikurssi osa 1.

Kurssin toisessa osassa keskitytään selkärankaan. Valmentajamme Edvin käy läpi alaselän sekä vatsalihasten hierontaa sekä liikeratojen laajentamista. Selkävaivoista kärsii jossain vaiheessa elämäänsä lähes jokainen ihminen ja varsinkin paljon autoilevan tai istumatyötä tekevän alaselkä on kovilla. Selkäkivut vaikeuttavat usein arkea. Säännöllinen selän hoitaminen onkin äärimmäisen tärkeää, jotta ikäviltä kivuilta vältyttäisiin.

Selkärangan mobilisointiin löytyy valikoimastamme monia tuotteita, jotka toimivat erittäin hyvin. Parhaimpia näistä ovat tuplapallo, jolla pääset tasaisesti ja rentouttavasti käsiksi samanaikaisesti selkärangan molemmin puoleisiin lihaksiin sekä HighRoller -putkirulla, jonka hyödyistä voit lukea lisää täältä.

Mukavia hetkiä lihashuollon parissa,

Terveisin Peetu

Nämä alennukset voimassa vain hetken: 

Comments

comments