facebook_pixel
Ale!

2 x Loop mininauha – pakaroiden aktivointiin

7,50 5,90

Näiden pienten kuminauhojen oikeaoppinen käyttö on kaikista tehokkain tapa aktivoida pakaroitasi. Niiden käyttö ei ole monimutkaista, mutta se vaatii hieman harjoittelua.

Paketissa 2 mininauhaa, vahvuuksissa medium ja heavy. Nauhat ovat 50 cm pitkiä ja 5 cm leveitä.

Medium (Punainen) on 0,7 mm paksu.

Heavy (Musta) on 0,9 mm paksu.

Lue tarkemmat ohjeet pakaroiden aktivointiin alla!

Lonkkanivelen voima löytyy ulkokierrossa

On valitettavan hyvin pidetty salaisuus että kaikessa liikunnassa lonkkanivelen tukeva ja voimakas asento on ulkokierrossa. Jos käytät lonkan ulkokiertäjien aktivointiin 10 minuuttia päivässä, voit kehittää lonkan voimaa, tukea ja hallintaa merkittävästi.

Tällä tavalla harjoittelet lonkkanivelen kontrollia ulkokierrossa:

1. Aseta kuminauha polvien ympärille.

2. Seiso lantion levyisessä asennossa, jalat osoittaen suoraan eteenpäin.

3. Ota varpailla tukeva ”ote” maasta.

4. Käännä reisiä ulkokiertoon, eli käännä polvilumpiot osoittamaan sivuille.

5. Jännitä pakaroita ja anna jännityksen työntää lantiota eteenpäin.

6. Älä anna nauhan vetää polvia takaisin sisäkiertoon.

7. Voit myös ajatella niin, että yrität voimakkaasti levittää jalkoja ja repiä lattia kahtia.

8. Jännityksen tulisi tuntua voimakkaimpana pakaroiden alueella.

9. Ylläpidä ulkokierto sekä jännitys pakaroissa ja ala harjoittelemaan lannesaranaa, eli suorin jaloin maastaveto ilman painoja.

 

Comments

comments