facebook_pixel

Urheiluvalmentaja Olli Haataja on tehnyt blogissaan perusteellisen esittelyn Highballerin hyödyntämisestä palautumisen tukemiseen ja selän jumien hierontaan. Olli Haataja on perusteellisiin treeniaiheisiin kirjoituksiin erikoistunut bloggaaja, joka on aiemmin esitellyt blogissaan myös highrollerin käyttöä.

Highballerin säätövaran ansiosta yläselän hieronnassa saat kohdistuksen osumaan selän suoriin lihaksiin sopivalla leveydellä. Säätövara riittää hyvin suorien selkälihasten hierontaan, mutta kohdistaaksesi hieronnan lapojen alle tarvitset yksittäisen pallon. Onnistuu se ehkä highballerillakin jotenkin, mutta parhaimmillaan se tuskin on tähän tarkoitukseen.

Selän hieronnan lisäksi highballer on kätevä muun muassa pohkeiden ja käsivarsien pienten lihasten hieromiseen. Käsivarsia hieroessasi aseta highballer pöydälle, säädä väli sopivaksi ja ala hieromaan. Esimerkiksi näyttöpäätetyössä käsivarret helposti väsyvät ja rasittuvat yksipuolisesti, joten highballer on hyvä väline myös työpaikalle käytettäväksi pienten työkykyä ylläpitävien taukojen aikana käytettäväksi.

Olli Haatajan highballer esittelystä kuulet urheiluvalmentajan näkemykset laitteen käytöstä ja saat vinkkejä eri tavoista sen hyödyntämiseen. Haatajan kirjoitukseen kannattaa siis tutustua.

Lue Haatajan mainio Highballer esittely tästä

Kuvassa Haatajan tyylinäyte pohkeen ulkoreunan lihasten hierontaan. Sääriluun sivussa olevat pienet lihakset jumiutuvat helposti etenkin juoksijoilla aiheuttaen niin kutsutun penikkataudin. Highballer toimii mainiosti penikkataudin ehkäisyyn ja jo kipeytyneiden penikoiden hoitoon.

Tutustu tarkemmin ja tilaa oma highballerisi tästä

Comments

comments

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}