Highroller putkirullasta on tullut todellinen hittituote palautumiseen ja kehonhuoltoon. Esimerkiksi keihään Olympiakultaa voittanut Thomas Röhler käytti HighRolleria loukkaantumisen hoitoon ennen Olympialaisia.

Highroller valittiin vuoden 2015 liikuntatuote kilpailussa voittajaksi yleisön suosikki kategoriassa. Se on ollut myös kauppamme yksi suosituimmista tuotteista ja se on saamamme asiakaspalautteen perusteella erittäin pidetty väline. High Roller on siis auttanut jo lukuisia ihmisiä huoltamaan kehoaan ja palautumaan treenistä. Tässä artikkelissa käyn läpi kuinka voit hyödyntää Highrolleria nopeaan ja tehokkaaseen palautumiseen.

Ensimmäisenä lyhyt esittelyvideo Highrollerista ja sen käytöstä. Videolla jaan omia kokemuksiani siitä kuinka olen päässyt eroon selkäkivuista Highrolleria hyödyntäen.


Mikä tekee Highrollerista niin hyvän apuvälineen palautumiseen?

Seuraavassa videossa käymme läpi Highrollerin keskeisiä etuja verrattuna tavalliseen putkirullaan. Pystyt tekemään useimmat liikkeet myös tavallisella putkirullalla, mutta hyödyt voivat jäädä vähäisemmiksi. Tavallisella putkirullalla sinun on nimittäin paljon vaikeampaa saada pidettyä itsesi rentona. Videolla lisää Highrollerin eduista ja hyödyntämisestä palautumiseen.


Näin avaat rintarankaa ja huollat yläselän lihasjumeja Highrollerin avulla

Rintarangan ja yläselän jumiutuminen on tyypillinen seuraus kovista ylävartalotreeneistä. Toisaalta myös istumatyö hartiat eteenpäin vietynä passiivisessa asennossa voi aiheuttaa jumeja tälle alueelle. Highrollerin avulla voit rintarangan avaaminen käy helposti. Tässä liikkeessä sitä kannattaa käyttää säädettynä lyhyille jaloille. Tavalliseen putkirullaan verrattuna hoito käy huomattavasti helpommin, kun sinun ei tarvitse liikkua itse niin paljoa. Tässä rullan pyöriminen paikallaan telineen varassa on erityisen suureksi hyödyksi.

Videolta näet kuinka voit huoltaa rintarankaasi Highrollerilla. Valmentajamme Edvin esittelee muutaman erilaisen variaation, joiden avulla saat hoidon hyvin tuntumaan. Näistä liikkeestä voit saada ison helpotuksen ylävartalon jumien palautumiseen.


Näin pidät huolta takareisien kunnosta ja ehkäiset takareisivammat 

Takareidet ovat usein urheilijoiden todellinen ongelma-alue. Ne rasittuvat useimmissa urheilulajeissa ja ovat myös varsin alttiina vammoille. Monet takareisien vammat ovat ehkäistävissä huolehtimalla alkulämmittelystä, lihashuollosta ja palautumisesta.

Highrollerin tärkein käyttötapa on lihashuollossa juuri palautumisvaiheessa. Voit kuitenkin hyödyntää sitä myös alkulämmittelyssä, jos sinulla on pahoja lihasjumeja. Hieronta ennen urheilusuoritusta voi pidentää turvallisia liikelaajuuksia ja näin vähentää vammojen todennäköisyyttä. Jos takareidet kiristävät esimerkiksi ennen juoksua, niin voit koettaa kevyttä rullausta jumisille alueille yhdistettynä dynaamisiin venytyksiin. Näin saat verenkierron käyntiin ongelma-alueella ja lihakset lämpimäksi. Tämä voi vähentää vammojen todennäköisyyttä.

Seuraavalla videolla kehonhuoltovalmentajamme Edvin näyttää kuinka voit hoitaa takareisiäsi Highrollerilla. Nämä keinot soveltuvat niin alkulämmittelyyn kuin palautumiseen. Ennen treeniä tehtäessä pidä hoito kohtuullisen lyhyenä. Palautumisen apuna voit tehdä pidempyä huoltosessioita, kun tavoitteena on saada lihakset rennoiksi ja palautuminen kunnolla vauhtiin.


Palaudu tehokkaasti ja ehkäise lihaskivut highrollerilla

Highroller on kotimainen huippulaatuinen tuote, joka kestää aikaa ja kovaa käyttöä. Tästä voit tilata omasi verkkokauppamme kautta. Voit valita mieleisesi värin kolmen vaihtoehdon väliltä. Värit ovat musta, oranssi ja pinkki.

musta9O8A5428mustaoranssi9O8A5421mustapinkki9O8A5408
Ehkäise lihaskivut. Palaudu tehokkaasti. Paranna liikkuvuuttasi. Highroller.

Hyviä hetkiä lihashuollon parissa!

Terveisin,
Pessi, Valmentaja

Comments

comments